ikibebisannesii_45 suveyda12 kaç haftalıkken başladınız kullanmaya? Benim sol kaşığımda sürekli geçmeyen bir ağrı var. 16+5 haftalığım
suveyda12 ikibebisannesii_45 20 haftadan itibaren kullandım şuan 26 hafta Bende önce parmak kasilmasi oldu şimdiyse bacak kasildi
ikibebisannesii_45 suveyda12 benim de sol bacağımda kasılma var. Bir de sol kaşığıma batar giriyor normal midir sizce
suveyda12 ikibebisannesii_45 Benim ilk gebeligim bir şey diyemiyorum etrafımda da öyle kimse yok sorayım bende buraya yazdim
269522 ikibebisannesii_45 normal canım hamilelikte çok oluyor kramp giriyor uyurken falan özellikle magnezyum iyi geliyor ama bol su ve magnezyum kasılmalarına da iyi gelir