Atlassmomy ilk bebeğimde lansinoh kullandım çekişinden temizliğinden memnun kaldım. Vermiştim birine o yüzden yenisini aldım, yine aynı marka tercih ettim bende ikisi arasında kalıp.
Bir arkadaşımda phillips avent vardı ı da çok memnun ama ağzı birazcık daha dar geldi bana. Normalde B, hamilelikte C cup kullandığım için lansinoha daha sıcak baktım açıkcası.