Kızlar bu ay ovulasyon testi ile hamile kalmak için plan yaptım 17. Gün yumurtalamı buldum öncesini o günü ve sonrası günü değerlendirdik sonra da hiç yapmadık . Adetim döngüm geçen ay 42 gün sürdü normalde 28-30 gün olur. Soğuktan vs olabilir diye düşündüm . Neyse şuan 21 martta gelecek diye düşünüyorum ( inşallah gelmez ) bu günlerde kasık ağrısı , kasıklarda batma , vajina girişinde iğne batması tarzı ağrı yaşıyorum sizce yeni mi yerleşme oluyor yumurtalamamdan sonra 10 gün geçti . Kan testi yaptım bugün 1,2 çıktı gebelik yok diyor ama daha çok mu erken kanda yükselmesi için :( bilemedim umarım hamileyimdir aranızda böyle olan var mı