Ayzeli benm 22hftadan berı var kasılma sertlesme vs her gebelıgımde vardı bu normal dgm olayına gelırsek ılk bebegımde 42hafta bekledım norml dgumu ırıbebek dendı en fazla 4200 olur dedıler 4550 dgdu sezeryanla ancak 😂 ıkıncı bebısde aynydı ama bu bebısım ıcın zayf dedı dktrmz yanı kısmet hersey canalrı saolsunda bıse ıstemıyrm vala sag saglm gelsın de