Selamlar , 2,5 yaşındaki oğlumun uzun süredir bir şeyleri atma huyu var ne kadar sakin sabırla yaklaşsak da bu davranışın doğru olmadığını her şekilde anlatmaya çalılsal da önüne geçemiyoruz. Bu arada atma nedeni öfke ya da sinirden dolayı değil örneğin önünde bir bardak olsun içinde su olsuj onu aldığı gibi deviriyor ya da ortalıkta telefon bulduğunda atıyor gibi gibi . Bu durumu yaşayanlar ve çözenler yardım ederse çok mutlu olurum 😢