Kızlar cidden kafayı yıcem 33 haftalık hamileyim 4 sene önce kızımı doğururken bana ıkınamadın dediler cocuk oksijensiz doğdu yogun bakım süreçleri yaşadık cok sukur bir hasar kalmadı ama sımdı doğum korkusu saldı beni ıkındım yani daha napablrm bilmiyorum ıkınmaktan yüzlerimde kılcal damarlar catladı ama sonuc cocuk mosmor doğdu ıkınamadın dediler kafayı yıcem dusunmekten