Ovalasyon testi denemiştim bu ay ilk defa denedim 13 yıldır bekliyorum bebeğim olsun diye her ay aynı heves ilk defa regl 3 gün geçiştirme kaç kere test negatif regl oldum sonunda ovalasyon yapmayı düşmüyorum daha sanki daha piskolijk etkilide benim Rabbim ol derse olur biliyorum ama artık sanki sabır tükendi gibi içimdeki anne olma duygu bastaramıyorum bu ay napsam netsem diye düşünüyorum enfeksiyon cok oluyor o zaten geçmiyor bilmiyorum napcamı Allahım nasip inşallah şu mübarek ayew bayram geliyor en cokta ozaman daha yüreğim buruk birde bebeğim kaybettim 7 aylık onuda etkisi var bilmiyorum kızlar Allah hepimizin yardımcısı olsun yaşım ilerliyor diye ayrı takıyorum çevrem tüm arkadaşlarım çocuğu var ben artık kendi bebegim sevmek istiyorum tipo yaptırcam ama ona ne manevi maddiyat gücüm var kendilinden nasip etsin inşallah Allahım birbirimizi dua edelim inşallah Allah ferahlık versin bize dua edin bana da olur mu ben artık kabuma sığamıyorum çünki 😢😢