GizemCY 2.oğlumu kontrole gittiğimde tek gitmiştim bir de,36.hftada acil sezaryene aldılar odaya çıkış imza felan derken o arada hem eşimi arıyorum gelsin diye hem annemi arıyorum büyük oğlum onun yanına gitmişti onu getirsin bi göreyim diye 10 dakika sonra baktım hemşireler geldi beni götürüyorlar tam asansöre binmişim oğlum eşim gelmiş ama inmişiz ameliyathaneye görememiştim çok ağlamıştım ama 🥹
Sonra odaya çıkıp kendime geldiğimde hemen yürümeye başladım yarım saat aralıklarla hep yürüdüm inan ağrım o kadar hafiflemişti ki ilk sezaryenden dolayı çok korkmuştum ağrım acım nasıl olacak diye ama o bol yürüyüşlerim beni çok rahatlattı şimdi 3.sezaryeni olacağım bayramdan sonra inşallah bu sefer çocuklarımı görmeden asla inmem ameliyata direnirim gerekirse 😂