Kızlar temmuzda 20 haftalık bebeğimi düşürdüm o zamandan beri deniyoruz olmuyordu zaten tek tüpüm açıktı oda kapanmış Şubat’ta HGS çektim ilk ay olmadı ama bu ay tuttu gibi inşallah vardır ya regl gecikti test yaptım ikinci çizgi silik bir şekilde çıktı çok sükür çok duygusal im heyecanlıyım bilmiyorum karışık duygular içerisindeyim..🥹🥹🥹