Kızlar 39+2 yiz bebek kanalda ama ne bel ağrısı ne karın ağrısı ne yürümede zorluk hiçbir şey yok .Ufak belirtiler olsa için rahatlayacak ama böyle sanki daha çok bekletecek gibi hissedip umutsuzluğa düşüyorum.yaptıktan sonra 1-2 güne doğum yaptım dediğiniz birşeyler varsa benimle paylaşır mısınız