arinmommy Benim göğüslerim basenlerim karnımın arka sırt bölgesi çok çatladı resmen çatlamayan yerim yok gibi ama bunun bir çözümü vardır heralde di mi? Doğumdan sonra vs ne yapılabilir geçmesi için hiç bilmiyorum bilen yazarsa çok sevinirim
ilayda_96 Tugceeokums tamamen genetik 37+3 haftalık hamileyim haftaya doğumum var 30 kilo aldım hiç çatlağım oluşmadı
Hashasbirey Tugceeokums vücut catlamaya elverişli ise ne yaparsanız yapın çatlıyor. Zamanında çok kilo alıp verdiğim için catlaklarim var Basen bacak ve göğüste. Karnıma 28. Haftada hindistan cevizi yağı sürmeye başladım ama aklıma gelince ya da kaşıntı olunca sürüyorum. Çatlama olmadı. Vücudum bana “sen zamanında yeterince catladin, dahasina gerek yok” diyor sanırım 😅😅
Akkdkxjdndbn Tugceeokums istediğiniz kadar yap sürün, her şeyi yapın ancak oluyor. 34. Haftama kadar çatlamadım, hergğn de kremlerimi sürdüm ancak 34. Haftada çatladım. Bazen yapacak bir şey olmuyor
AvBurcu Tugceeokums benim 2. Hamileliğim. İlk hamileliğimde hiç çatlağım olmadı. 27. Haftadayım şuan bunda da çatlağım yok. Ben hakiki kantaron yağını spreye koyuyorum ve her gün göğüslerim dahil olmak üzere yağlıyorum.
Tugba2794 Tugceeokums 2 gebelıktede catlamadım bıraz genetık bıraz da kullandıgım yağlar sayesınde size de onerırım hındıstan cevızı yagı badem ygı ve shea butter donusumlu kullanıp hergun kesın nemlendırın bu yaglarla kendınızı hazırı da derınlesmemıs olur ve catlamayan yerler normal kalır 🥰 çatlasanız da sorun degıl ki dunya ya bır can getırıyorsunuz oyle dusunun😇
Bett2206 Kilolu hamile kaldım şuan 27. Haftadayım ve hiç kilo almadım henüz sürekli nemlendirmeme rağmen çatlaklar oluşmaya başladı maalesef. Genetik olduğuna inanıyorum
Meryem_mm Bett2206 ailemde çatlak oluşmadı nerdeyse genetik olmadı demekki dedim bende 32de çatladım şuan 34 çatlıyorum hala.11.haftada başlamıştım nemlendirmeye ama göbeğim öne doğru çıkınca bol bol çatladım
Ceiydda Tugceeokums kaşıntısını önlesem yeter diye düşünüyorum çünkü ne yaparsam yapayım catlamaya müsaitim ve engel olamayacağımi biliyorum hiç strese girmeyin o yuzdenn🤗
[silindi] Aysegulllyyy bende öyleydim ful yağa rağmen koltuk altım bile çatlak lazer acılı oluyor deniyor var mi bu konuda bir duyumunuz
Aysegulllyyy [silindi] eminim acılıdır ama acı eşiğinize bağlı bence bu durum. tıpki botox, dolgu, lazer gibi 🫠🫠
Yogurtlupilav Tugceeokums Lierac ve yves rocherin shower oil i.. birde çatlak kovma ritüeli Kış kış çatlak kış kış Git git çatlak tez git Dümdüz dümdüz dümdüz diyip 3 kere etrafımda dönüyorum 🤪
Happyka Çatlaklar genetik değil , Annemde yok hiç bir teyzemde de yok , Ablam Kız kardeşlerim de yok , bir tek bende oldu 🤣🫣 Onlarda kilo almıştı hamileyken
Pnrshn Tugceeokums 34 haftalık oldum. Zaten çatlaklarım vardı ne zaman oluştuğunu bile hatırlamıyorum. Kendimi bildim bileli beyaz doğarken mi çatladım anlamıyorum 😅 Şu an sadece alt karnım biraz çatladı nemlendiriyorum pek ekstra bir sey de yapmıyorum açıkçası olacaksa oluyor