Deryossss Merhabalar ben ilk hamileliğim de özelde sezeryan oldum ikinciyi devlette düşünüyorum Avrupa yakasın da önerebiliceğiniz hastane doktor var mı birde herhangi bir ücreti oluyor mu ☺️