Kızlar merhaba. Dün doktora gittik rutin kontrol. Mide bulantı hapını söyledim tekrar yazar mısınız diye. Şaşırdı napacan hapı dedi ki ben hala öğürmekten kendimi alamıyorum. Ben de var gariplik anlamadım. Asla dolmuşa otobüse binemem. Siz de durumlar nasıl sizce normal değil mi?