Bktbg Kızlar bu ay ilk defa ovulasyon takibi yaptım. 15 mart ta pik 16 da ise çatlamış değil mi yanlış bilmiyorum umarım
Bktbg Nurellaaaaaaa1212 inşallahhh🥰 bu arada nasıl takip etmem gerekiyor bu ovulasyonla gebeliği anlamak için kaç gün sonra başlıyım tekrar yapmama koyulaşmayı görmek için
Dilan-dag İyi canım olur Allah’ın izniyle çatlama olduktan sonra ben Ovulasyon’u bırakıyorum olurda nasip olursa zaten arkasından gebelik geliyor gebelik olmazsa da zaten adet bittikten sonraki gün tekrar başlıyorum ben o şekilde yapıyordum
Sendenbanakalan Bktbg aynı durumu yaşıyoruz 🙂↕️🥺bnde ovulasyon yapmaya başladım düşük yaptım hemen cocuk düşündük nasip hayırlısı olsun hakkımızda 🌸