aycabelgin0 canım kaç yasındasın ilk bebegın mı bılmıyorum ama rabbım kolaylık versin cumlemıze normal doğumda zaten kım olursa olsun yanında bı Allah bı sen varsın öyle oluyo hıc dert etme sancı olayı zorlu bı durum ama yapacak hıc bısey de yok malesef sen ne denıyosa onu yap gerısı gelır doktor vs olarak şart koyma kendıne unının normal polikliniginde yap asıstan doktorların hepsi gırıyo nobetcı olan doktorda ıllakı gelmıs oluyo dıkıs vs olursa yardımcı oluyolar ebe de hemsıresıde herseyı basında olmuş oluyo