Basaransem Kızlar 15+2 haftalık hamileyim bu sabahtan beri adet sancısı gibi ağrım var belimde agiriyo sizede oldumu böyle
Gamzelibebek Basaransem 13 haftalığım benim de sancım var bıçak saplanır gibi gelip gelip gidiyor doktoruma sordum Rahim bağları gerildiği içinmiş çünkü artık karnımızın büyümesine sebep olacak kadar büyüyüp koca bir organ oldu Rahim
DrElf Basaransem İdrar yolu enfeksıyonunda karın agrısı bel agrısı kasılma olabilir . İdrar tahlili ver bence..
Eminegokhan Bende 20 haftalık hamileyim 2 gündür benmde ayni şekildeydi doktora gittim dün iğne yaptı gönderdi bebise baktı skinti var mı yok mu diye cok şükür yokmuş ama ihmal etme mutlaka git