De25 Evet kızlar sonunda bebek doğdu butonu gözüktü 35.hafta içindeyiz artık baya karnım zorlaştı patlayacak gibi morardı damarlar sisti çok zorlanıyorum neredeyse pıt diye düşecek sanki çocuk bir doğmak da hayırlısı ile kurtulsak 😀😀
DENIZ_55 De25 bende zor durumdayım az kaldı benim doğuma artık gün sayıyor bide 2 gündür hafif hafif sancim ağrım var bi an önce sağlıkla doğsun istiyorum bende 35+5 haftaligim
De25 Ftm35 bilmiyorum ki altıma yapıyormuşum gibi ıslaklığı da oluyor ani kalkmalar yada pantolon giymek için ayağı.i kaldırdığında
De25 Birde son günlerde ishal ve mide bulantısı var acaba doğum belirtisi mi normalde kronik kabızlığı vardır yanii
Ftm35 De25 içinizi ferah tutun normaldir bu akıntı bende de oluyor yine de rahat edemezseniz doktorunuza danışın