31+1 haftalığız karnım aniden buyudu cok ayakta kalınca ağrılarım oluyor fıtık olduğu için de bel ağrılarım 2×××× fazlalaştı rahim kısalığı sebebiyle 27. Haftadan beri her gıttıgımde nstye gırıyorum en son bebegım bır yerde toplanıyordu yalancı sancı olduğunu dedı doktorum kontroller 3 haftaya dustu