Bibebek_2kedi dmom26 Canım eczaneden renni diye şurup var onu kullan doktorum bana onu önerdi geçiriyor ama tabi 1 saat sonra tekrar ediyor doktorum zararı yok yandıkça içebilirsin dedi ama şuan elinde yoksa ılık süt, yoğurt ve tahin etkili oluyor tavsiye ederim
ayseekprr Minnaksurpriz soda tetikleriyor özellikle reflü ve gastriti olanlar için. Karbonat ve su iyi gelir diyorlar
Minnaksurpriz dmom26 ilk hamileliğimde 9 ay sade soda içtim bende geçirmişti bünyeye göre değişiyor demek ki🤷🏼♀️
tlnbsky94 dmom26 gaviscon içtim rennie içtim muz süt demedim biraz rahatlatıyor sonra yine aynı 29+1 olduk bizde geçicek inşallah bi gün 🤭🤭
FtmaGlr tlnbsky94 Benim de 29+1 herhangi mide sorunu yaşamadım sırt ağrılarım başladı sadece onu da biliyorum ki pilates yaparsam geçer 🥲 çalıştığım için üşeniyorum sonradan Doğum için doktorunuz gün verdi mi ?
tlnbsky94 FtmaGlr yaaa ne güzel aynıyız 40hafta hesabıyla 1 Haziran görünüyoruz şimdilik bakalım ne zaman isticek hanımefendi inşallahta gösterdiği gün olur doğum günü hediyem olucak kendileri 🥰🥰. Benimde bazı günler belim tutuyor kalkıp oturmam bile çok zorlanıyoru dün yine oldu sonradan aklıma geldi ılık bi duş yaptım hemen geçti 🥰
Zynp5338 dmom26 karbonatla rahatliyordu benim mide yanmam sizde bir deneyin belki sizde de işe yarar. 1 çay k karbonati ağzıma alıp bolca suyla yutuyodum. 10 dk da geciriyodu sonrası rahat uyku:)
Serpilyavuz Zynp5338 karbonatın fazlası mideyi delebilir ve safrada taş yapabiliyor yinede doktora danışıp içmekte fayda var. Ben çok çaresiz kaldığımda bir kaç kez yapmışımdır etkili ama biraz riskli galiba
Nurgunay0 Buz gibi soğuk sütü fondip yap anında geçiyor tabi geri tekrarlıyor bende evde ejderha gibi dolaşıyorum süt dikiyorum kafama anca faydasını görüyorum bir su bardağı iç dene idare edeceğiz valla böyle böyle 🤦♀️
gamze_gs88 dmom26 taze çekilmiş tahin (ben aktardan çektirip aldım )o kdar rahatlatıyorki bir kaşık 2 gün beni rahat ettiriyor denemeni öneririm
user876544926 dmom26 37+3 ten bildiriyorum geçmiyor bu son haftalardır yanımda çakmak çaksalar havaya uçarız 😂😂🫶🏻
ogrtmen1hnm dmom26 doktorum ilaç vermedi, ılık su iç dedi, her midem yanışında ağrıyışında ılık su içtim, hep geçirdi