Merhaba hamişler son iki kontrolümde de bebeğim cinsiyetini göstermiyor. Sürekli sırtı dönük bir şekilde yatıyor. Ne yaptıysa doktor döndüremedi. 15+1 günlük hamileyim.
Bacak arasında parlaklık var dedi doktor erkeğe benziyor dedi. Bacak arasında parlaklık olunca kesin erkek mi oluyor acaba? Kordon da olabilir %90 erkek olarak düşünün dedi. 15 gün sonra tekrar gideceğiz. Aynı durumu yaşayanlar var mı acaba aranızda.
Sanırım detaylı ultrasona kadar öğrenemicez cinsiyeti.