helloandhello Kızlar merhaba sezeryan sonrasında kaç gün kanama gördünüz benim halen devam ediyor 40 gün oldu
SM5534 helloandhello öncelikle geçmiş olsun bende 42 günde doğum yaptım kanamam çok uzun sürmedi ve çok şükür yoğun değildi .Bence doktorunuza bi sorun bu durumu çok kanama olmasını ve fazla uzun sürmesini doktorlarda istemiyor
iecnr Ya bir yerde doğumdan sonra kanama oldupunu okumuştum. Rahminiz kendini temizliyormuş sanırım. Hatta ped yeterli olmaz emici külot giyin falan deniyordu. Ama isterseniz yine de bir jinekoloğa danışın.
Sevvalkanatt0 Azalma olmadımı kanamanızda muhtemelen bir haftaya biter bitmezse gelin diyorlar doktorlar
SM5534 helloandhello evet öyle oluyo bitiyo gibi sonra tekrarlıyo ama çoksa kanama ihmal etmeyin sorun mutlaka
Sevvalkanatt0 helloandhello Benımde öyle olmuştu 1 hafta daha sürmüştü sonra tamamen bitti 1 hafta bekleyin bakalm