Herseybebisicin biz kulağa hoş gelen isimleri aklımızda tuttuk hep, sonra bir sebeple birileri elendi hep. Mesela defne demiştim ilk başta ama herkes defne koyuypr bu aralar hep karşıma çıkan bebekler defne olunca vazgeçtim, Asya da aynı şekilde elendi. Size fikir olsun diye yazıyorum isimleri hoşunuza giden olur belki 🫶🏻
Bu arada haftalarımız aynıymış bizimde kızımız olacak Allah nasip ederse ☺️
Defne
Asya
Nehir
İpek
Mihrimah
Melisa
Melis
Damla
Yağmur
Nazlı
Gülce
Esin
Irmak
İlknur
Duru
Aklıma başka gelirse yazarım 😂🫶🏻
Biz daha cinsiyeti öğrenmeden nedense hep kız ismi tartışmışız kendi aramızda ailemizle birlikte. Galiba içgüdüsel olarak biliyorduk o yüzden cinsiyeti öğrenir öğrenmez de karar verdik ismine 😂🥰