AlyAysEymen bende yüzyılda sezaryen olmayı planlıyorum ama sonta konusu beni çok korkutuyor yani genel olarak bakarsak iğneden de korkuyorum durum sizde nasıl ilerledi sontayı belden aşağı uyuşturduktan sonra mı takıyorlar bir arkadaşım orda doğum yaptı ama uyuşturmadan önce takıyorlar dedi daha da korkuttu beni