Aysgl1119 Kızlar 21 haftalık hamileyim. Bazen o kadar yogun mide ağrım karın agrım ve mide bulantım oluyorki cok kötü oluyorum. Sizde de böyle şikayetler oluyor mu ? Korkuyorum bebeğe bir şey olacak diye doktora sordugumda her sey normal diyor
Zehramom Aysgl1119 bende 23 hafta oldum sanırım yine enfeksiyon bar ve karnım agrıyor midem bulanıyor sabahları çok fenayım
Zehramom Aysgl1119 genelde karın agrısına idrar yoku enfk neden olabiliyor canım idrarda yanma fln olmuyor bende karın ağrısı oluyor sadece
Tubayusra Aynı şikayetler bendede var canım 10 haftalık hamileyim ve hamile kaldığımdan beri karın ağrısı mide ağrısı kasık ağrısı çok şiddetli şu bir haftadirda aşırı mide bulantısı var ve karın kasık ağrılarım vajinama vuruyor doktora her gittiğimde söylüyorum şükür gebelikte çocukta sıkıntı yok ben sana iğne vereyim onu kullan ilerde düşük tehlikesi yaratmasin diye dedi onu kullanıyorum ilk haftada birdi şimdi hergun bir hafta boyunca vurulcam mide ağrısı için doktorum nane limon iç leblebi ye dedi onu yapıyorum ıyi geliyor