babycom456 Kızlar sabahları öyle bi acıyo ki parmaklarım kapatırken kırt kırt ses geliyo resmen , yüzüğüm hala oluyo ama bi tık sıkıyo 30+4detim 10 kilo aldım şişlik ve ödemim yok ama neden böyle oluyo