Aylinkk Kızlar herkese merhaba, 5+2 deyim fakat felaket şekilde gaz sancım var kasıklarıma karnıma vuruyor bu sorunu yaşayan hamileler var mı ? Varsa neler yaptınız ? Benim gibi hamilelik sürecinde çok fazla gazı olan oldu mu aranızda
deletedmom43191 Aylinkk geleni salacaksin başka rahatlama yöntemi yok ki 🤣🤣 birde kendini sıcak tutacaksın gaz yapan şeyler yemeyeceksin bulgur kola falan
CoolMamaMode Aylinkk benimde aşırı oluyordu öncesinde de zaten çok gaz çıkaramama sorunum vardı gebelikte de devam etti malesef .. doktor gaviiscon yazmıştı şurup o iyi geliyordu doktorunuza sorabilirsiniz size de yazar zaten hamilelerinde kullanabildiği bi ilaçmış . Bir de yürüyüş yapıyordum
Aylinkk deletedmom43191 çok isterdim dediğin gibi olsun ama kolay kolay da çıkamıyor önce şişkinlik ağrı sonra lavabo 😑
zynpknt Aylinkk bana doktorum kendi yazıyor sıcak su tutuyorum demişsiniz üstteki yorumda o baya riskli bişey
Aylinkk CoolMamaMode evet bende yürüyüş yapıyorum sık sık bol su tüketiyorum hiçbir şekilde ilaç kullanmak istemiyorum ama mecbur kalırsam yapacak bir şey yok tabiki
Aylinkk Anonimanonim ilaç kullamayı istemiyorum aslında kendim doğal yöntemlerle çare bulmak istiyorum ilk gebeligimde bilinçsiz ilaç kullanımı yüzünden düşük oldu
CoolMamaMode Aylinkk yanii eğer geçmiyorsa son çare olarak düşünebilirsiniz doktora sorup baya rahatlatıyor çünkü ama yan etkisi yok parol gibi gaviscon da bebeğe hiç bi zararı yokmuş yani doktorum öyle dedi bana bende rahatsız olduğum zaman kullandım zaten her zaman değil sizde bi sorarsınız öyle yaparsınız olmazsa . Ya da yemeklerinize hep kimyon filan ekleyin
Burcu1606 CoolMamaMode bu ilacı doktorunuz ne zaman vermişti? Şuan 9 haftalığım bu durum çok zorluyor beni ama doktor vermek istemedi kesinlikle
CoolMamaMode Burcu1606 gaz problemim 12. Haftalarda başlamıştı benim sanırım o zaman vermişti ve hamileliğin sonuna kadarda rahatsız olduğum zaman kullanabileceğimi söylemişti herhangi bi yan etkisi ya da bebeğe zararı yok diyede belirtti özel e gidiyorum bu arada Cerrahpaşa mezunu doktorum da güvenirim kendisine ama belki sizin farklı durumu var hani kan değerleri olur ya da başka bi şey kendi doktorunuzu dinlemeniz daha iyi olur muhakkak yürüyüş yapın ve çok yememeye bakın bari ilaç kullanamıyorsanız bana ayva bile gaz yapardı
Burcu1606 CoolMamaMode evet özellikle akşam yemeğinden sonra çok daha kötü oluyorum. Bir dahaki gidişimde 12 haftalık olacağım ve tekrar konuşacağım. Çalışıyorum evde olsam yine idare ederim ama çalışma ortamında insan rahat olamıyo bu daha kötü yapiyo beni
CoolMamaMode Burcu1606 o gaz sorununu en iyi ben bilirim valla çok çok kötü işte az yemek ve bol yürüyüş ile en iyi çözümü ama o da çözüm sayılırsa :(