Anne_ak Kızlar yaklaşık 5 haftalık gebeyim, kasıklarıma birden bir ağrı geliyor duramıyorum. Bu ikinci gebeliğim, ilk gebeliğim de böyle ağrılarım yoktu. Normal midir, doktora görünmem gerekiyor mu bilemedim, bu durumu yaşayan var mı?
Annee41 Kesinlikle normal Biraz istirahat et geçer Ama için rahat etmiyorsa doktoruna bir gözük derim
Anne_ak Annee41 çok teşekkür ederim cevabınız için, hala gitmedim doktora. Keseyi ve kalp atışını duymak için 7. Haftada giderim diye düşünüyordum ama ağrılarım çok olunca bilemedim ne yapsam
Annee41 Anne_ak 7+4 teyim şu anda daha iyiyim Ben bel ağrısı ve kasık ağrısından ağlıyordum resmen fakat rahim kendini bu duruma hazırladığı için çok normalmiş Lekelenmeniz olmadığı sürece korkmayın iyi düşünelim iyi olsun😇