Tufu2 duyyguluu degwr cok guzel bence testi tekrarlayin nerdeyse 3 kati artmis acaba cogul gebelikmi diye gecti bi aklimdan
duyyguluu Tufu2 cuma doktora gittim daha erken kese için dedi beta baktı 362 çıktı pazar tekrarla dedi bugun aynı saatte verdim tekrardan kan 1032 çıktı çarşambaya randevu aldım ama bende bi acaba ikiz falan mı diue düşünmedim değil 😂
Tufu2 duyyguluu bazen yuksek olsada tek cikabiliyo ama deger her turlu cok iyi bence insAllah bebisleride gorururz bu hafta hepimiz bende takipteyin suan 🥹🤲🏻