Merve5002 Arkadaşlar çatı muayenesini çok basit bir muayene diye okuyordum hep. Bugün muayenede yapıldı inanılmaz ağrılı ve acılı. İki ebe geldi ve 4,5 kez denendi yapılamadı kendimi kastığım için. Hala Kasık ağrım var. Doğuma çok pozitif bakıyordum taaaki bu güne kadar. Var mı benim kadar ağrı ve acı çeken ben mi abartıyorum 😭😭😭
Kamelya Merve5002 banada pazartesi günü yapıldı bende kastım kendimi gerildim baya ama hemen bitti acı falan olmadı sadece gün boyu böyle bi hassaslık oldu o kadar sizin niye bu kadar zor oldu ki
Masal03 Merve5002 bende bugün oldum bendede ağrı var 😒 ama enfeksiyon kapmışsın ondan kaynaklı dedi belki 4-5 kere denedikleri için acı olmuştur sende
Merve5002 Kamelya sanırım kendimi çok kastım kitlendi resmen her yerim tir tir titremeye başladım çok zordu bilemiyorum 🤷🏻♀️