eglhnztrk Kızlar 5+6 dayım. Doktorum kesemi 4. Hafta da gördü 4 mm olarak. Dün baktıgında kesenin 9 mm oldugunu yeterince gelişmedğini söyledi kalp atışını da duymadık. Dört güne düşük yapmazsam doktora gidicem. böyle bişey yaşayan sonra kesesi sağlıklı gelişmeye devam eden olan var mı ?
Elifsaadet eglhnztrk kalp atışı için erken bir hafta bence ben 6. Hafta geçmişti gittiğimde kese vardı bebek yok dedi doktor ama ben ulrason kağıdında belli belirsiz bir yuvalak görmüştüm kesenin içinde, york kesesi sanırım, 9. Haftada da kalp atışı dinledim.
Msbem Kesen çok erken görülmüş benimde 4. Hafta da görüldü doktor vana öyle demişti erken oluşmuş demişti 5+3 de kese 8mm di sorun yok dedi ve 7+3 de bebeği gördük kalp atışını duydum şükür sorun yok şuan 9. Haftaya gireceğim bence başka doktora git çok erken konuşmuş için rahat olsun bence risk yok şuan
eglhnztrk Zehramom Msbem ultrasonla da gördü, sonra emin olmak için vajinal baktı iki gişimde de. Kalp atışı geç duyulabiliyor diyorlar ama doktor cok net kesende az gelişmiş %60 sağlıksız bir gebelik diyince çok üzüldüm açıkcası. Pazartesi başka bi doktora gidicem. Teşekkürler kızlar ☺️
Msbem 6 haftadan önce karından ultrasonla zor görülürmüş kese birde öyle demişti bizim görüldü seninde görülmüş
eglhnztrk I Elifsaadet kalp atışı daha geç duyulabiliyormuş fakat beni korkutan kesenin büyümemesi oldu. Dokuz günde sadece 4 mm büyümüs. Bu yüzden sağlıksız bir bebek dedi doktor beklediğinden daha küçükmüş kesem. Yolk kesesine benzer bişey görüyorum dedi sanırım. En iyisi başka bir doktora gitmek. Üzültüden vebeğime bişey olsunda istemiyorum. Endometriozisim var ve tüp bebeğe hazırlanırken kendiliğinden hamile kaldım 😞