segah06 ben de 36+4üm hamilelikten değil hapşurmaktan heryerim şişti ağzım yüzüm, zaten nefes alamıyordum şuan iyice tıkandım. Tek tesellim son bikaç hafta olması ama nasıl dayanılcak bilmiyorum, doktora gitsem ilaç vermeyecek doğumdan sonra gel diyecek 🤦🏻♀️