Tufu2 5 mart transfer Günü 59 Günü 140 Günü 647 Yarin 12. Günüm ama dayanamayip bıgun yaptım sizce bidaha beta vermeme gerek varmı yoksa 1 hafta bekleyip direk doktoramı gideyim artış nasıl sizce bi türkü rahatlayamıyorm kese kalp atısı görünse hemen keske 😭
Kbraa_27 Tufu2 Bence gayet güzel yükselişler Hayırlısı olsun inşallah bencede bir kere daha kan verin sonra kese ve kalp atışına gidin
Kartanesi-24 Tufu2 bence yükselişler gayet güzel artık betaya gerek yok bence ben 2 kere verdim sadece iki katı olduktan sonra bir daha istemedi doktorum direk ultrasona çağırmıştı sizde 10 güne falan muayeneye gidin bence netleşsin iyice ☺️
elifbsraaa1 Tufu2 bu kadar kan vermek iyi değil bence 🙏🏻 artık haftada 1 veya 2 haftada 1 ve canım strese girme
Tufu2 Kbraa_27 dimi bende sali gunu veriyim diyorum 2 gun sonra yani insAllah saglikla guzel guzel ilerler kucagima almaktq nasip olur dualarinizi eksik etmeyin oladar bekledimki 😔😔🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Tufu2 Kartanesi-24 bakalim icim rahat etmezse 2 gun sonrada vericem sonra direk doktora giderim insAllah duelariniza talibim 🤲🏻🤲🏻🤲🏻❤️
Kbraa_27 Tufu2 Bence ver için rahat etsin salı günü de ver baya güzel olur o zaman daha mutlu hissedersin sonrada bebişin keseye doktora gidersinn
Tufu2 Kbraa_27 insAllah oyle yapicam sanirim salida guzel guzel artis olur insAllah olursa ctesi yada ptesi gidicem doktora