Goncakuzu
11+3 de akşam bi anda peçeteye leke geldi acile koştuk bebek kıpır kıpır kanama alanı yok kese gayet normal dendi iğne vuruldum progestana başladım sabaha tekrar gittim kontrole herşey yolundaydı 10gün sürer leke korkma dediler peçeteye silersem siyah leke geliyo günde bikaç damla böyle bişey yaşayan oldumu 6yıl sonra kendiliğinden gelen mucizem çok korkuyorum