Ozlemmdnr 13+4 haftalık olduk doktor vitamin verdi vitaminleri içtikten sonra büyük tuvaletin rengi siyah oluyor ve sabahları sarı su kusuyorum doktora gidicem fakat böyle bi durumla karşılaşan oldumu aranızda ?
Nurellaaaaaaa1212 Ozlemmdnr canım aynı durumu yasıyordum gece yatmadan içince olmuyordu öyle dene istersen
Ozlemmdnr pandapanda d vitamini ni dün içmedim bugün sabah kusma olmadı o yapıyor olabilir haftaiçi gidicem doktora bakalım 🤔
Hanfak Bende bugün 11 haftalık oldum doktorum folik asiti kesti ve kan ilacıyla vitamin verdi 12. Haftadan önce olması normal mi
Parinas Hanfak bende demire 10+6 da başladım. Kan değerlerin çok düşük değil ama iyi de denemez dedi erken başlattı. Ama folik asite 12ye kadar devam ettirdi
KumpirsMom Ozlemmdnr aynılarını yaşadım yaşıyorum hatta ama uygulamada dışkının koyulaşması normal diyor kusmam geçti çok şükür benim biz 22+1 olduk ama dışkı dediğiniz gibi koyu baya vitaminler yapıyormuş
Loli-1 Ozlemmdnr dışkılamanızın siyah gelmesi demir hapının işe yaradığını gösterir normal bi durumdur. Sarı su o haftalarda bende de vardı sonra geçiyor 💕
dumancagla Ozlemmdnr ben 28.haftaya gireceğim kan ilacından koyu oluyormuş sarı safra da benim de oluyor midede bir şey olmadığı için ilk günden bu yana kusuyorum ilaç içiyorum gece yatmadan 2 tane prilam o iyi geliyor bazen ona rağmen çıkartıyorum ilaç kullanıyor musun