Hamilelikte yaşamamıştım ama bebeğim 4 aylık olduğunda çok fazla yara olmuştu doktorum fito krem yazdı emzirmeden önce temizlemene de gerek yok demişti 2-3 saat içinde geçirdi tüm acıyı bi doktorunuza sorun emzirme döneminde kullanılırsa gebelikte de kullanılır diye düşünüyorum ama yanıltmış olmayayım. Fito krem haricinde hiçbir şey geçirmedi yaralarımı