Gmzle gebelik öncesi ve gebelik sürecinde akıntı artıyor ama bazen de gebelik belirtileri yaşansa dahi gebelik oluşmamış olabiliyor bunun sebebi ise hiç bir sorun yokken lh değerinin yüksek olmasından kaynaklanabiliyor o yüzden test yapmak en doğrusu ben mesele düşükten sonra altı ay boyunca hep gebelik belirtilerinin tümünü yaşıyorum ama gebelik yok