KLORAKHANIM Kızlar hani akşamın bu saatinde başlar mı? Şuan midem çok bulanıyor acaba bugunlük bir şey mi yoksa hep mi devam edicek 5+4 ilk gebeliğimde olmamıştı hiç 1 gram bile
staRmama KLORAKHANIM bende de genelde akşam bulantıları oluyordu ilk öğrendiğimde yoktu 10. Haftadan sonra başlamıştı 1 ay devam etmişti
Kahverengihisler Bende 5 haftalığım benim genelde akşam oluyor ilk öğrenmeden öncede akşam oluyordu hep
Kubrayildirimm Benim ilk haftalarda bir başladı 25. Haftaya kadar sabah akşam hep midem bulandı. İlk gebeliğim tabi. Prilamla yaşıyordum hele ilk zamanlar sadece ayva ve muzla karnımı doyurdum.
Ebruebos Benim 6. Haftada hafif başladı arada oluyordu. 7. Haftadan sonra şiddetlendi kusmalar da eklendi. 10+3 hala devam ediyor . Ama bünyeden bünyeye değişiyor bence belki hafif geçirirsiniz.
KLORAKHANIM Ebruebos kusma çok kötüdür ya 🙁 ben 30 yıllık hayatımda sayılı kusmuşumdur en büyük korkum
Kahverengihisler KLORAKHANIM kokulara karşı aşırı hassaslaştım birde yediğim bazı şeyler midemi rahatsız ediyor