Cimcime32 Merhaba arkadaşlar tüp bebek tedavisi görüyorum transfer oldu bu süreçte promester iğne kalçadan yapılıyor ancak çok acayip kaşıntı yaptı bu şekilde Protestan iğne ilaç kullanıp kaşıntı yapan oldu mu?
Zeynettin Cimcime32 ben vajinal kullanıyorum düşük riskinden dolayı bende de vajinal kaşıntı yaptı maalesef
babycom456 Cimcime32 bende iğne ve fitil kullandım ama fitil cok kaşıntı yaptı bian önce bitsin diye dua etmiştim travazol kullandım
Dmttthemum Cimcime32 ben de normal hap olarak kullanmıştım çok fena alerji ürtiker dökmüştüm deli gibi kaşınıyordum