Nasibveannesi Kızlar 17+1 doktor kız goruyorum dedi. Kızı olucak lar isim ne koyacaksınız isim önerisi ıstiyorum🤗🤗☺☺
Eymnm Nasibveannesi bizde 30+2 olduk çok şükür bir oğlum var bu minnakta kız Beren Su olcak inşallah🤗
emel16 Nasibveannesi 22+4 deyim Zeynep Ela yada Zeynep Asel koyacağız canım ela da biraz daha yoğunlaştık:)