Çok stresliyim içim içimi yiyor 30 haftalıktan beri sıkıntılı dönem geçirdim yarın tam 36 haftalık oluyoruz normalde doktorum 18 Mart’a doğum tarihi verdi ozamanda 36+1 olmuş olacağım çünkü baya sıkkntıkı gelmişti riske girmemek açısından kontrole gittiğimde iyi olduğunu söyledi herşeyin ozaman uzatabiliriz günü dedim tabiki dedi 1 hafta uzatırım diye düşündüm ama doktorum 21 inden 29 una kadar yurtdışında olacağını söyledi ancak 29 doğuma alırım dedi istemsizce kabul ettim . Cuma günü acile gittim sancıdan 3 cm açıklık olduğunu söyledi ama fazla yüksek sancım olmadığını söyledi şiddetlenirse birdaha gel dedi sancılarım hala devam ediyor kasılmalar filan benim aklımda doktorum gitmeden doğuma girmek var ama yani 20sinde gitmeden dedim 36+3 olmuş olcak bi yandan kötü hissediyorum 29 una dayanmaya çalışsam ya sancım gelirse başka doktorda doğurmak istemiyorum kafam çok karışık biraz karışık anlattım siz olsanız napardınız😟😔