Kızlar ben 4 yıl önce doğum normal yaptım çok zorluydu tabi kişiden kişiye değişiyor bende taşikardi vardı bilmiyordum sürekli bayılıyormuşum baya zorlu oldu yani dikişlerimde çoktu doğumdan sonrada baya zorlandım bir ay düzgün oturamadim bile simdi 35+6 günlük gebeyim plasenta aşağıda ve anjiyo olmama rağmen tekrardan taşikardi oldum çarpıntı yaşıyorum sezaryen olabilirmisim öyle diyorlar ben normal doğumun bu sefer iyi geçeceğine inanıyorum sezaryen doğumdan çok korkuyorum ya göbeğim katlanirsa dikişlerim içten açılırsa sezaryen olan anneler maşallah gerçekten tebrik ediyorum sizi çok cesaretlisiniz benimde sezaryen olabilme ihtimalim var ve ne yapacağımı nasıl kendimi motive edeceğimi bilmiyorum bana yardımcı olur musunuz kafam çok karışık