Kızlar ben mi çok kafama takıyorum anlamadım 3 kaybım var oğlumu sağlıkla kucağıma aldım şimdi kızıma hamileyim. Oğlum da sakin bi bebekti ama tepki veriyordu. Kızım çok hareketli değil zar zor hissediyorum 19+1 haftalığım 81 kiloluyum. Normal mi sizce.
Bu arada oğluma da 78 ile hamile kaldım 94 işe doğuma gittim