Buzluktan mantı çıkardım kendim yapmadım kaynanam vermişti normalde hazır mantı pşşiririm neyse bunu kaynattım hamuruda yumuşadı baya kapattim altını hazırladım ama iç kıyması çig gibiydi dişime sert geldi bi şey olur mu ya çig et yemek sıkıntıya korkmaya başladım