Nursen21 Fatmmaa valla ben her bu postu açana bakıyorum ama hala karar veremedim Ali Yusuf istedim eşim yok dedi öyle kaldı
Daisyy Aysehkm atlas ismini ben de çok seviyorum ama kuzenim oğluna koydu ben kaçırdım 😁 eşim kuzey istiyor benim de başka bi isime aşırı hevesim olmadığı için olur diyorum bakalım eşim fikir değiştirmezse kuzey olacak oğlumuzun ismi 😊
Aysehkm Daisyy aynen canım benimde yıllardır hayalimdi bi oğlum olsun istedim hep ismini hep atlas olarak düşündüm hayal ettim rabbim oğlumu nasip etti şimdi bende ismini istediğim ismi koyacagım😄
Daisyy Fatmmaa sevdiğimiz isimleri önceden yakınımız koyunca iyi olmuyor ya insanın hem aklı kalıyor hem o ismi koyamıyor 😊 sağlıkla gelsinler de inşallah bi dert isim mevzusu kalsın 😊