Nuriay Kızlar ben elendim iki tane Çocugum var hamilelik oluşmuştu ama kimyasalmış hayırlısı olsun diyorum Rabbim hepimizin hakkında hayırlı olanı nasip etsin bi daha hamilelik olursa yine aranıza katılırım hoşçakalın
Nuriay Emanetimi_bekliyorum gün gün koyulaştı testim ve bugunden solmaya başladı ve direk knamada bşladı bir kere yaşamıştım kimyasl gebeıik 100 çıkmıştı beta ikinciyi veremeden kanama olmuştu adet bu sefer kan bile vermedim Adetimde 8 10 gün kadar geçiyodu şuan 4’4 haftalık bata göre zaten kimyasal gebelikler direk 4 5 hafta gibi hemen olur