Ecemmm8 Kızlar sat martın 2 si. Yumurtlama zamanlarımı bilmiyorum. Ovülasyon testim olmadığı için bugün anca yapabildim. Bebek istiyoruz ama eşimde bugün iş dolayısıyla şehir dışına gitti. Başka değerlendirme şansımız da yok. Testimi yorumlar mısınız