Sevimaltnn ben 3 gün önce sezaryen doğum yaptım lansinoh almıştım onu kullanmak zorunda kaldım. Şimdi öncelikle mutlaka göğüs ucu kremi al lansinohun çünkü pompayı kremsiz kullanırsan benim gibi göğsünün etrafı yanmış gibi derin soyulcak deriyi soyuyor çünkü ben şok oldum görünce şimdi kremle kullanıyorum daha iyi. 2. Olarakta çekim gücü okadar yüksek değil açıkçası süt kanallarını masajla açarsan daha iyi sağım yapıyor. 3. Olarak en yüksek ayarda kullanmanı tavsiye etmem tahriş ediyor çünkü