Nilasya12 Şubat ayında kimyasal geçirmiştim bugün regli oldum 14 gün gecikmişti . Daha önce kimyasal geçirip ne kadar süre sonra tekrar hamile kaldınız kızlar
gizem_esmr Nilasya12 benimde kasimda kimyasalla sonlandi simdi mart tekrar hamileyim🩷folik asit baslayin insallah kimyasalin arkasi saglikli gebelik oluyor🙏🏼
Nilasya12 bebekkkkkkk000 darısı isteyen herkese nasip olsun insallah 🙏🏻 dönüşünüz için teşekkür ederim
Nilasya12 gizem_esmr hayırlı olsun sizin adınıza sevindim ❤️🙏🏻 inşallah hayırlı zamanda nasip olsun isteyen herkese bende ikinci gebeliği düşünüyorum ❤️