Arkadaşlar varmi 39 dan sonra bi anda sancısı gelip doğuran sadece belden kalçaya vuran bi ağrı var onun dışında hiç sancim yok nst de çıkmıyor artık her gün yataktan doğurmak istiyorum diye kalkıyorum yatak da dönmek izdırap oldu resmen suni sancı verilmesinden de çok korkuyorum kendi sancimla doğurmak istiyorum ama her doktora gidişimde haftaya tekrar gel nst gayet güzel diyerek yolluyo artık gerçekten çok evredeyim🙄🤣