Sendenbanakalan ben bu ay ilk kez kullanıyorum sabah yapanları görüyorum akşam bidaha yapıp saat farkından çizgilerin değiştiğini gördüm. Ben her gün saat 4de yaptım hem akşama da yakın hem de en ideal saat olarak düşündüm. Çünkü ilişkiden sonra yapılmıyor insan acaba sabah başkaydı akşama kadar değişti mi yumurtam diye düşündürebilir. Şahsi fikrim yine de sen bilirsin 🙏🏼
Çatlamayı gördüm ertesi günde yaptım bıraktım bitmesin diye 😅Umarım pozitifi göreceğim bu ay 🎀💕